Välkommen till oss som kund!

Att välja ett privat assistansföretag ger dig större möjligheter att påverka din situation. Att bli kund hos oss är dessutom väldigt enkelt och när du blivit det är det alltid du som har det första och sista ordet gällande din assistans. Hur vill du ha det? Vilka vill du ha som personliga assistenter? Din bästa vän, dina föräldrar, någon annan anhörig eller någon utomstående?

Kontakta oss så bestämmer vi en tid för ett första möte. Antingen träffas vi hos dig, hos oss, eller på någon annan plats som passar dig bättre. Självklart är mötet förutsättningslöst och kostnadsfritt. Vårt samtal är naturligtvis belagt med tystnadsplikt. Mötet utgår från din situation. Hur fungerar din personliga assistans idag? Du kanske saknar personlig assistans idag, trots att du har rätt till den.

När du har bestämt dig för oss får du en egen kontaktperson och vi börjar vårt arbete. Vi kommer överens om ett startdatum och hjälper dig med eventuella rekryteringar. Tillsammans formar vi din assistans utifrån dina önskemål!

Är du intresserad av att höra mer om vad vi kan göra för dig, vänligen kontakta oss på info@callunaassistans.se eller på telefon 044-77 70 100.

Du kan också fylla i formuläret nedan och skicka in till oss.

När du fyller i och skickar in formuläret, godkänner du också att vi tillfälligt lagrar dina kontaktuppgifter. Detta för att vi ska kunna återkoppla till dig i ditt ärende. För mer information kring vår personuppgiftspolicy, vänligen klicka här.

Närhet

– Närhet innebär att du som kund alltid har en personlig kontakt på Calluna Assistans.
– Närhet innebär att vi är lättillgängliga.
– Närhet innebär att vi för assistans i närområdet.

Glädje

– Glädje för brukarna då de känner att verksamheten uppfyller de önskemål och krav som de ställer.
– Glädje för brukarna då de möts med respekt, integritet och att vi alltid har deras bästa i åtanke.
– Glädje för de personliga assistenter som finns i verksamheten, att de trivs på sin arbetsplats, att de får komma till tals, blir hörda och att de känner glädje i att arbeta just med de brukarna som de gör.
– Glädje för verksamhetsledarna för att de vet att de anordnar den bästa tänkbara assistansen för brukarna.
– Glädje för anhöriga därför att brukarna har den bästa möjliga assistansen.

Omtanke

– Omtanke om brukaren som är i centrum.
– Omtanke om assistenterna och de som arbetar tillsammans.
– Omtanke av verksamhetsledaren som har ansvaret att alla trivs.
– Omtanke om brukaren, familj och vänner då vi har ett ansvar att ge bästa möjliga assistans.

Engagemang

– Brukarens möjlighet att påverka genom sitt eget engagemang.
– Assistenternas engagemang för brukarnas bästa och sina arbetsuppgifter.
– Verksamhetsledarnas engagemang i verksamheten, dess utveckling och säkring.